مقدمه برای ایجاد یک چرخهی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاشهای بازاریابی کوتاه و بلند مدت میشوندتلاشهای بازاریابی کوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی میزان فروش میشوند و به ندرت دوام مییابد افزایشهای ناگهانی فروش به طور معمول ناشی از فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی و یا فروش محصولات در یک محدودهی زمانی خاص است بازا
|
![]() |
دسته بندی | |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 144 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
تحقیقی کامل و اماده با فرمت ورد و رفرنس های بسیار معتبر ویژه دانشجویانامور مالی و بازاریابی و اقتصاد.
درباره این سایت